Vásárlás menete:
1. Keresés
A webáruházban történő böngészéshez, a termékek megtekintéséhez nem szükséges előzetes regisztráció.
A webáruházban a termékek között több módon is böngészhet:
- ha ismeri a termék nevét közvetlenül rákereshet a KERESÉS dobozba beírva,
- a webáruházban a termékek több kategóriába rendezve tallózhatóak (technológia,készletállapot,képátló,méret és márka szerint)
2. Ha megvan a szimpatikus termék
2.a Személyes Vásárlás
Igyekszünk naprakészen tartani a honlapon látható készletet, de előfordulhat, hogy a termék elfogyott és csak később kerül frissítésre honlapunkon.
Ezért erősen javasolt a megadott telefonszámaink egyikén érdeklődni a termék készletállapotáról, mielőtt elindulna hozzánk!
- Telefonon is lefoglalhatja a kiszemelt típust és 1 napig félre tudjuk tenni.
- Személyesen befáradhat üzletünkbe ahol kollégáink kibontás után bemutatják a készüléket így működés közben is meggyőződhet a készülék paramétereiről,minőségéről.
- Igyekszünk tanácsokat adni és eldöntheti, hogy melyik készülékre essen a végleges választás.
2.b Online Megrendelés
- A keresett és megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gombra kattintva helyezheti a kosárba, amely minden termék listaoldalán, és részletes termék adatlap oldalán megtalálható a termék mellett.
- A kosárba helyezett termékeket innen kitörölheti, illetve módosíthat a megrendelt termék mennyiségén.
- A kosár tartalmát bővítheti, amennyiben további termékeket kíván vásárolni.
- Illetve be is fejezheti és leadhatja megrendelését a fejlécben található „Bevásárló kosár” gombra kattintva, majd a "Pénztár" menüpont alatt véglegesítheti rendelését.
- A vásárlás nincs regisztrációhoz kötve, a megrendelés végletesítés oldalon a "Vendég Pénztár" bepipálásával akár regisztráció nélkül is rendelhet!
- A rendelés összesítő oldalon lehetőség van a rendeléshez kapcsolódó információk megtekintésére, és módosítására, illetve a Cégünk részére a megrendeléssel kapcsolatos egyéb szöveges tartalmú üzenet küldésére
- A megrendelt terméket átveheti üzletünkben személyesen vagy kérheti országosan házhoz szállításunkat.
3. Regisztráció Előnyei
- Nyomon követheti rendeléseinek részleteit.
- Hozzáadhat "Kedvenc" termékeket, így könnyen értesülhet az éppen kiszemelt típus készletállapotáról.
Fizetési módok:
1. Üzletünkben Készpénzes és Bankkártyás fizetésre is van lehetőség.Továbbá helyszíni utalás lehetőségét is biztosítjuk.
2. Online megrendelés esetén Banki előre utalás vagy készpénz befizetés cégünk OTP Banknál vezetett számlájára.
3. Utánvétes vásárlásra NINCS lehetőség!
Céges vásárlóknak : Az általunk kiállított számla különbözeti adózás szerint 0%-os Áfa tartalmú.
Az outlet (televízió) termékeink felújított/használt kategóriába tartoznak, az áfa törvény 169. § szerint különbözeti áfa-s értékesítésbe tartoznak ezért az áfa tartalmuk 0%.
Az áfa törvény 169. § szerint különbözeti áfás értékesítés esetén a következő szövegrészek feltüntetése kötelező a számlán:
- „különbözet szerinti szabályozás – használt cikkek” kifejezés használt ingóság értékesítése esetén
Kellékszavatosság (Garancia)
Televízió készlülékek | 1 Év Kellékszavatosság (Garancia) |
Monitorok és kijelzők | 1 Év Kellékszavatosság (Garancia) |
Audió és Videó berendezések | 1 Év Kellékszavatosság (Garancia) |
"Leértékelt Termékek" kategóriás készülékek | 6 Hónap Kellékszavatosság (Garancia) |
Tartozékokra (Távirányítók,Kábelek) | 6 Hónap Kellékszavatosság (Garancia) |
3.a Probléma bejelentése
A kellékszavatossági (garanciális) igényt érvényesíteni érvényes kellékszavatossági (garancia jegy) jeggyel vagy a Vásárlást Igazoló pénztári bizonylattal illetve számlával lehet!
Amennyiben meghibásodást tapasztal és biztos abban, hogy nem egy másik eszköz okozza (settop box,egyéb lejátszók,játék konzol,számítógép,házimozi,kábel,nem megfelelő jel....stb), valamint nem a helytelen használatból fakad,a hiba bejelentést az alábbi elérhetőségek egyikén várjuk :
- Hétfő - Péntek: 11:00 - 17:00 között
- Személyesen üzletünkben : 1043 Budapest Kassai u. 3. Fsz/2.
- Telefonon : +36 70 419 11 69
- Email : electrovisionoutlet@gmail.com
3.b Pixelhiba Garancia
Az LCD/LED panel gyártása során keletkezhetnek fényes illetve sötét alpixelek, de ez az LCD/LED panel működésére nincs hatással. Ilyenkor világos vagy sötét pontok jelenhetnek meg a képernyőn. Ez a jelenség akkor fordulhat elő, amikor egy folyadékkristály-réteg nem a várt módon működik használat közben. Néhány fényes vagy sötét alpixel előfordulása tehát NEM tekintendő hibának, az LCD/LED televízió/monitor pedig akkor cserélendő, ha a fényes vagy sötét alpixelek száma a felbontás függvényében meghaladja a lenti táblázatban szereplő alpixelszámot a garanciális időszak alatt.
A plazma és folyadékkristályos (LCD) és OLED kijelzőkön a működésükből következően hibás képpontok lehetnek. A gyártó (importőr) vállalja, hogy a mindenkori specifikáció megfelel a nemzetközi és hazai előírásoknak, szabványoknak. Ennek megengedhető mértékéről vevőszolgálatunk ad tájékoztatást. A specifikáción belüli képpont hibák NEM indokolhatják a kijelző modul cseréjét, a készülék cseréjét vagy a vételár visszafizetését.
Felbontás: | Megengedett fényes/sötét alpixel |
HD (1600 x 1200 alatt) | 4 maximum |
Full HD (1920 x 1200 alatt) | 6 maximum |
QHD (3440 x 1440 alatt) | 9 maximum |
Ultra HD (3840 x 2160+) | 12 maximum |
Monitor Pixelhiba szábályok:
Néhány fényes vagy sötét alpixel előfordulása tehát nem tekintendő hibának, az LCD monitor pedig akkor cserélendő, ha a fényes vagy sötét alpixelek száma a felbontás függvényében meghaladja a 1. táblázatban szereplő alpixelszámot a garanciális időszak alatt.
3.c Állóképek hosszú idejű megjelenítése LCD, OLED és plazmakijelzőkön (Beégés)
A televízió készülékek 4 óra passzív használat után automatikusan kikapcsolnak, megelőzve a lehetséges beégést.
Nem vonatkozik a jótállás az LCD, OLED és plazmakijelzőkön megjelenő, az állóképek hosszú idejű megjelenítéséből származó, vagy egyéb maradandó módon megjelenő foltokra, alakzatokra, inhomogenitásra, mivel azok a kijelzők fizikai tulajdonságaiból származnak. Nemcsak a valódi állókép (dia) minősül állóképnek, hanem minden olyan képtartalom, ami nem változtatja a helyét a képernyőn, mint például a TV társaságok azonosító képecskéi (logó), valamint a 4:3-as képarány tartós használata 16:9 képernyőn (csak egy része működik a képernyőnek).
3.d Kellékszavatossági (garanciális igény) igény NEM érvényesíthető a következő esetekben :
- Természetes elhasználódás miatti kopások,valamint törés illetve a termék azon káraira amelyeket külső mechanikai és vegyi hatások okoztak.
- Amennyiben a készülék jótállási jegye elveszett vagy a jótállás időtartama lejárt, abban az esetben a készüléket külön díjazás ellenében tudja szervizünk javítani!
- Egyéb hibás termékek/összekapcsolt eszközök által okozott hibák (settop box, router, vevőkészülékek, játékkonzol, kábel/osztó, számítógép, szoftver stb.)
- A termék esztétikai hibái (karcolás a talpon,tartozékon,hátlapon)
- Nem rendeltetésszerű használat (ipari üzemidő, szoftveres módosítás, szabadtéri használat...stb)
Cégünk által forgalmazott televízió készülékek 0 üzemórás outlet,érték csökkentett,csomagolássérült termékek,(emiatt használtnak minősülő,termékek)
-
1. Mit takar az, hogy az általunkl forgalmazott termékek "0 üzemórás outlet, értékcsökkentett, csomagolássérült" termékek? Az általunk kínált termékek olyan készülékek, melyek 0 üzemórával rendelkeznek, azaz soha nem voltak hosszabb időn át használatban. Az értékcsökkentés abból adódik, hogy csomagolássérültek vagy esztétikai hibákkal rendelkezhetnek, így használtnak minősülnek. Ezek az esztétikai hibák minimálisak és semmilyen téren nem befolyásolják a termékek paramétereiknek a működését és élettartamát és a televíziózás élményét.
2. Milyen típusú esztétikai hibákra lehet számítani? Az esztétikai hibák általában alig látható, felületi karcokat jelentenek, amelyek csak közelről (kb. 5-10-15 cm távolságból) vehetőek észre. Ezek a hibák a készülékek talpán, hátlapján vagy távirányítóján fordulhatnak elő, és nézőtávolságból már nem láthatóak.A kijelző hibátlan!
3. Hatással vannak ezek az esztétikai hibák a termékek működésére? Nem, ezek az esztétikai hibák semmilyen módon nem befolyásolják a készülékek élettartamát, működését vagy a televíziózás élményét. A kijelző minden esetben hibátlan.
4. Milyen kellékszavatosság (garancia) vonatkozik az önök által forgalmazott termékekre? Az általunk forgalmazott termékekre 1 év kellékszavatosság (garancia) vonatkozik. Mivel outlet, értékcsökkentett és használtként besorolt termékekről van szó, rájuk nem vonatkozik a szokásos összeghatár szerinti jótállási idő.
5. Miért minősülnek ezek a termékek használtként? A termékek használtként történő besorolása annak köszönhető, hogy csomagolássérültek vagy minimális esztétikai hibákkal rendelkeznek, amelyek nem befolyásolják a működésüket. Ezért van lehetőségünk kedvezőbb áron kínálni őket.
6. Hogyan ellenőrzi, hogy a kijelző valóban hibátlan? Minden egyes termékünket szigorú minőségellenőrzésnek vetjük alá. Ez biztosítja, hogy a kijelzők valóban hibátlanok és kiváló minőségben állnak rendelkezésre vásárlóink számára.
A Minőségbiztosítás Fontossága
A televíziók minőségi ellenőrzése nem csupán a vásárlói elégedettség növelését célozza, hanem a márka hírnevének megőrzését is.
Az Ellenőrzési Folyamat
Szakmai csapatunk több lépcsős ellenőrzési eljárást alkalmaz a televíziók vizsgálata során. Az alábbiakban részletesen ismertetjük ezen folyamat lépéseit:
- Funkcionális Ellenőrzés:
- A megrendelt televíziókat bekapcsolás és alapfunkciók ellenőrzése. Ide tartozik a képminőség, a hangrendszer és a rendszer stabilitásának ellenőrzése.
- Csatlakozók és Tartozékok Ellenőrzése:
- A televíziók különböző csatlakozófelületeinek ellenőrzése is elengedhetetlen része a folyamatnak. HDMI, USB és egyéb portok működését is tüzetesen átvizsgáljuk, hogy biztosan minden csatlakozó hibátlanul működjön.
- Smart Funkció Ellenőrzés:
- A smart TV funkciókat, internetkapcsolatot is alaposan ellenőrizzük.
- Végső Átvizsgálás:
- A végső ellenőrzést a felsoroltakon túl a a televízió küllemi vizsgálatával fejezzük be.
Vásárlói Elégedettség
Az általunk végzett minőségbiztosítási munkának köszönhetően vásárlóink mindig a legjobb minőségű termékeket kapják kézhez. Az elégedett ügyfelek visszajelzése és a pozitív értékelések megerősítenek bennünket abban, hogy jó úton járunk. Vásárlóink bizalmát és lojalitását azzal is igyekszünk megszilárdítani, hogy bármilyen felmerülő probléma esetén gyors és hatékony támogatást nyújtunk.
Összegzésképpen elmondható, hogy szakmai csapatunk munkája kulcsfontosságú a megrendelt televíziók magas színvonalú ellenőrzésében és a vásárlói elégedettség elérésében. Kiemelkedő figyelmünk és szakértelmünk garantálja hogy minden egyes készülék hibátlanul kerüljön a vásárlók kezébe, ezáltal hozzájárulva a hosszú távú bizalom és elégedettség fenntartásához.
Kellékszavatossági (Garanciális) feltételek:
- A készülékek esztétikai hibája nem tartozik a garanciális kötelezettség alá.
- Nem tartozik a garanciális kötelezettség hatálya alá a készülék használati utasításában feltüntetett összes kiegészítő alkatrész megléte.
- A készülék kellékszavatossága a készülék kijavítására vonatkozik, cserejogosultság csak javíthatatlanság esetén áll fenn.
- A meghibásodott és javíthatatlannak bizonyult készüléket értékegyeztetéssel hasonló tulajdonságú készülékre cseréljük.
- A vételárat abban az esetben fizetjük vissza, ha nem tudunk Önnek azonos értékű, minőségű és tulajdonságokkal rendelkező készüléket adni.
- A termékek nem feltétlenül típus szerinti dobozukban érkeznek!A termékek saját doboza az,amiben az ügyfél kézhez kapja a kiszállítás esetén az ügyfél a terméket.A dobozokon minden esetben fel van tüntetve a készülék típusa,gyáriszáma vonalkóddal elátott matricán.
- A kellékszavatossági (garanciális) igény érvényesítésére az jogosult, aki a készülékkel és annak szabályszerűen kitöltött kellékszavatossági (garancia) jegyével rendelkezik.Elveszett illetve sérült kellékszavatossági (garancia) jegyet nem áll módunkban pótolni!
- A kellékszavatossági igényt érvényesíteni az értékesítő szerv által hitelesített kellékszavatossági jeggyel lehet.A hitelesített jótállási jegynek tartalmaznia kell: a készülék típusát,gyáriszámát és eladás keltét,a kereskedelmi cég (kereskedő) bélyegzőjét.
Az árváltozás jogát fenntartjuk.