Vásárlási Információk és Garancia

Vásárlás menete:

 

1. Keresés

A webáruházban történő böngészéshez, a termékek megtekintéséhez nem szükséges előzetes regisztráció.
A webáruházban a termékek között több módon is böngészhet:

  • ha ismeri a termék nevét közvetlenül rákereshet a KERESÉS dobozba beírva,
  • a webáruházban a termékek több kategóriába rendezve tallózhatóak (technológia,készletállapot,képátló,méret és márka szerint)

2. Ha megvan a szimpatikus termék


2.a Személyes Vásárlás

 

Igyekszünk naprakészen tartani a honlapon látható készletet, de előfordulhat, hogy a termék elfogyott és csak később kerül frissítésre honlapunkon.
Ezért erősen javasolt a megadott telefonszámaink egyikén érdeklődni a termék készletállapotáról, mielőtt elindulna hozzánk!

  • Telefonon is lefoglalhatja a kiszemelt típust és 1 napig félre tudjuk tenni.
  • Személyesen befáradhat üzletünkbe ahol kollégáink kibontás után bemutatják a készüléket működés közben.
  • Igyekszünk tanácsokat adni és eldöntheti, hogy melyik készülékre esik a végleges választás.

 

2.b Online Megrendelés

 

  • A keresett és megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gombra kattintva helyezheti a kosárba, amely minden termék listaoldalán, és részletes termék adatlap oldalán megtalálható a termék mellett.
  • A kosárba helyezett termékeket innen kitörölheti, illetve módosíthat a megrendelt termék mennyiségén.
  • A kosár tartalmát bővítheti, amennyiben további termékeket kíván vásárolni.
  • Illetve be is fejezheti és leadhatja megrendelését a fejlécben található „Bevásárló kosár” gombra kattintva, majd a "Pénztár" menüpont alatt véglegesítheti rendelését.
  • A vásárlás nincs regisztrációhoz kötve, a megrendelés végletesítés oldalon a "Vendég Pénztár" bepipálásával akár regisztráció nélkül is rendelhet!
  • A rendelés összesítő oldalon lehetőség van a rendeléshez kapcsolódó információk megtekintésére, és módosítására, illetve a Cégünk részére a megrendeléssel kapcsolatos egyéb szöveges tartalmú üzenet küldésére
  • A megrendelt terméket átveheti üzletünkben személyesen vagy kérheti országosan Ingyenes kiszállításunkat maximum 140 cm képátlóig!

3. Regisztráció Előnyei

  • Nyomon követheti rendeléseinek részleteit.
  • Hozzáadhat "Kedvenc" termékeket, így könnyen értesülhet az éppen kiszemelt típus készletállapotáról.
  • Folyamatosan bővülő Letölthető anyagok (Használati útmutatók és segédletek...stb).
  • Fel tud iratkozni Hírlevelünkre és elsőként értesülhet Őrületes Akcióinkról.

Fizetési módok:

 

1.Üzletünkben Készpénzes Fizetés


2.Banki előreutalás


Utánvétes vásárlásra NINCS lehetőség!
Bankkártyás és Hitelkártyás fizetésre NINCS lehetőség!


Céges vásárlóknak : Az általunk kiállított számla különbözeti adózás szerint 0%-os Áfa tartalmú.
 

 

Garancia:

 

3. Garancia

 

Televízió készlülékek1 Év Garancia
Monitorok és kijelzők1 Év Garancia
Audió és Videó berendezések1 Év Garancia
"Leértékelt Termékek" kategóriás készülékek6 Hónap Garancia
Tartozékokra (Távirányítók,3D Szemüvegek,Kábelek)6 Hónap Garancia

 

3.a Garanciális probléma bejelentése

 

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát közölni.A hiba felfedezésétől számított 1 hónapon túl közölt hibát nem köteletes a kereskedő elfogadni.A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A Garanciális igényt érvényesíteni KIZÁRÓLAG érvényes Jótállási jeggyel és a Vásárlást Igazoló pénztári bizonylattal vagy számlával lehet!

Amennyiben meghibásodást tapasztal és biztos abban, hogy nem egy másik eszköz okozza (settop box,egyéb lejátszók,játék konzol,számítógép,házimozi,kábel,nem megfelelő jel....stb), valamint nem a helytelen használatból fakad,
abban az esetben megteheti a hiba bejelentést az alábbi elérhetőségek egyikén :

 

  • Hétfő - Péntek : 10:00 - 17:00 között !
  • Személyesen üzletünkben : 1043 Budapest Kassai u. 3. Fsz/2.
  • Telefonon : +3630 320 00 71


Sikeres kapcsolatfelvétel után kollégáink segítenek megoldani a problémát telefonon keresztül.
Ha ez nem lehetséges, akkor a készüléket vissza kell juttatni üzletünkbe (dobozában és papírjaival) ezt követően szervízes partnereink innen szállítják el javításra!
 

 

3.b Pixelhiba Garancia


Az LCD/LED panel gyártása során keletkezhetnek fényes illetve sötét alpixelek, de ez az LCD/LED panel működésére nincs hatással. Ilyenkor világos vagy sötét pontok jelenhetnek meg a képernyőn. Ez a jelenség akkor fordulhat elő, amikor egy folyadékkristály-réteg nem a várt módon működik használat közben. Néhány fényes vagy sötét alpixel előfordulása tehát NEM tekintendő hibának, az LCD/LED televízió/monitor pedig akkor cserélendő, ha a fényes vagy sötét alpixelek száma a felbontás függvényében meghaladja a lenti táblázatban szereplő alpixelszámot a garanciális időszak alatt.
A plazma és folyadékkristályos (LCD) és OLED kijelzőkön a működésükből következően hibás képpontok lehetnek. A gyártó (importőr) vállalja, hogy a mindenkori specifikáció megfelel a nemzetközi és hazai előírásoknak, szabványoknak. Ennek megengedhető mértékéről vevőszolgálatunk ad tájékoztatást. A specifikáción belüli képpont hibák NEM indokolhatják a kijelző modul cseréjét, a készülék cseréjét vagy a vételár visszafizetését.

 

Felbontás:Megengedett fényes/sötét alpixel
HD (1600 x 1200 alatt)4 maximum
Full HD  (1920 x 1200 alatt)6 maximum
QHD (3440 x 1440 alatt)9 maximum
Ultra HD (3840 x 2160+)12 maximum


 

3.c Állóképek hosszú idejű megjelenítése LCD, OLED és plazmakijelzőkön (Beégés)

 

A televízió készülékek 4 óra passzív használat után autómatikusan kikapcsolnak, megelőzve a lehetséges beégést.
Nem vonatkozik a jótállás az LCD, OLED és plazmakijelzőkön megjelenő, az állóképek hosszú idejű megjelenítéséből származó, vagy egyéb maradandó módon megjelenő foltokra, alakzatokra, inhomogenitásra, mivel azok a kijelzők fizikai tulajdonságaiból származnak. Nemcsak a valódi állókép (dia) minősül állóképnek, hanem minden olyan képtartalom, ami nem változtatja a helyét a képernyőn, mint például a TV társaságok azonosító képecskéi (logó), valamint a 4:3-as képarány tar- tós használata 16:9 képernyőn (csak egy része működik a képernyőnek). A készülék kezelési utasításában információt talál arról, hogyan lehet elkerülni, illetve minimalizálni az esélyét a fenti jelenségnek, de az egyik legjobb módszer, ha időnként átvált a képernyőarány funkciók között (pl. Spectable, Full, Zoom stb. a lehetőségek készüléktípus függőek).

 

3.d A Garancia és Jótállás igény NEM érvényesíthető a következő esetekben :

 

  • Természetes elhasználódás miatti kopások,valamint törés illetve a termék azon káraira amelyeket külső mechanikai és vegyi hatások okoztak.
  • Amennyiben a készülék jótállási jegye elveszett vagy a jótállás időtartama lejárt, abban az esetben a készüléket külön díjazás ellenében tudja szervízünk javítani!
  • Egyéb hibás terméke/összekapcsolt eszközök által okozott hibák (settop box, router, vevőkészülékek, játékkonzol, kábel/osztó, számítógép, szoftver stb.)
  • A termék esztétikai hibái (karcolás a talpon,tartozékon,hátlapon)
  • Nem rendeltetésszerű használat (ipari üzemidő, szoftveres módosítás, szabadtéri használat...stb)
     
  • Termékeink outlet,értékcsökkentett,csomagolás sérült termékek,elfordulhat(nak) pici apró esztétikai hibák a készülékek talpán,hátlapján,esteleg távirányítóján.
    Ezek alatt pici apró karc(ok) értendők amik csak közelről vehetőek észre,nézőtávolságból nem.
    A kijelző hibátlan.A készülékek esetleges esztétikai hibája semmilyen módon nem befolyásolja a működést!


 

Jótállási feltételek:

  • A készülékek esztétikai hibája nem tartozik a garanciális kötelezettség alá.
  • Nem tartozik a garanciális kötelezettség hatálya alá a készülék használati utasításában feltüntetett összes kiegészítő alkatrész megléte.
  • A készülék garanciája a készülék kijavítására vonatkozik, cserejogosultság csak javíthatatlanság esetén áll fenn.
  • A meghibásodott és javíthatatlannak bizonyult készüléket értékegyeztetéssel hasonló tulajdonságú készülékre cseréljük le.
  • A vételárat csak abban az esetben fizetjük vissza, ha nem tudunk Önnek azonos értékű, minőségű és tulajdonságokkal rendelkező készüléket adni.
  • A garanciát érvényesíteni csak a termék saját dobozában és tartozékaival lehet!Nem feltétlenül típus szerinti doboz!Saját doboz alatt értendő amiben az ügyfél kézhez kapja a kiszállítás esetén amiben átveszi az ügyfél a terméket.A doboz minden esetben fel van tüntetve a készülék típusa és gyáriszáma vonalkóddal elátott matricán feltüntetve.
  • A jótállási igény érvényesítésére az jogosult, aki a készülékkel és annak szabályszerűen kitöltött jótállási jegyével rendelkezik.Elveszett illetve sérült jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni!
  • A jótállási igényt érvényesíteni az értékesítő szerv által hitelesített jótállási jeggyel lehet.A hitelesített jótállási jegynek tartalmaznia kell: a készülék típusát és eladás keltét és a kereskedelmi cég (kereskedő) bélyegzőjét.

 

Az Ön által vásárolt készülék, amely lehet sérült, de rendeltetésszerű használatra alkalmas és megfelel az előírások szerinti érintésvédelmi követelményeknek. A használt, illetve értékcsökkentett termék nem tartozik a 151/2003. (IX.22.) sz. kormányrendelet hatálya alá.

 

Az árváltozás jogát fenntartjuk.

 

Házhozszállítás