Vásárlás menete:
1. Keresés
A webáruházban történő böngészéshez, a termékek megtekintéséhez nem szükséges előzetes regisztráció.
A webáruházban a termékek között több módon is böngészhet:
- ha ismeri a termék nevét közvetlenül rákereshet a KERESÉS dobozba beírva,
- a webáruházban a termékek több kategóriába rendezve tallózhatóak (technológia,készletállapot,képátló,méret és márka szerint)
2. Ha megvan a szimpatikus termék
2.a Személyes Vásárlás
Igyekszünk naprakészen tartani a honlapon látható készletet, de előfordulhat, hogy a termék elfogyott és csak később kerül frissítésre honlapunkon.
Ezért erősen javasolt a megadott telefonszámaink egyikén érdeklődni a termék készletállapotáról, mielőtt elindulna hozzánk!
- Telefonon is lefoglalhatja a kiszemelt típust és 1 napig félre tudjuk tenni.
- Személyesen befáradhat üzletünkbe ahol kollégáink kibontás után bemutatják a készüléket így működés közben is meggyőződhet a készülék paramétereiről,minőségéről.
- Igyekszünk tanácsokat adni és eldöntheti, hogy melyik készülékre essen a végleges választás.
2.b Online Megrendelés
- A keresett és megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gombra kattintva helyezheti a kosárba, amely minden termék listaoldalán, és részletes termék adatlap oldalán megtalálható a termék mellett.
- A kosárba helyezett termékeket innen kitörölheti, illetve módosíthat a megrendelt termék mennyiségén.
- A kosár tartalmát bővítheti, amennyiben további termékeket kíván vásárolni.
- Illetve be is fejezheti és leadhatja megrendelését a fejlécben található „Bevásárló kosár” gombra kattintva, majd a "Pénztár" menüpont alatt véglegesítheti rendelését.
- A vásárlás nincs regisztrációhoz kötve, a megrendelés végletesítés oldalon a "Vendég Pénztár" bepipálásával akár regisztráció nélkül is rendelhet!
- A rendelés összesítő oldalon lehetőség van a rendeléshez kapcsolódó információk megtekintésére, és módosítására, illetve a Cégünk részére a megrendeléssel kapcsolatos egyéb szöveges tartalmú üzenet küldésére
- A megrendelt terméket átveheti üzletünkben személyesen vagy kérheti országosan házhoz szállításunkat 139 cm képátlóig 1500 Ft. 140 cm felett és az OLED készülékek esetében 6000 Ft.
3. Regisztráció Előnyei
- Nyomon követheti rendeléseinek részleteit.
- Hozzáadhat "Kedvenc" termékeket, így könnyen értesülhet az éppen kiszemelt típus készletállapotáról.
- Folyamatosan bővülő Letölthető anyagok (Használati útmutatók és segédletek...stb).
- Fel tud iratkozni Hírlevelünkre és elsőként értesülhet Őrületes Akcióinkról.
Fizetési módok:
1. Üzletünkben Készpénzes és Bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
2. Online megrendelés esetén Banki előre utalás vagy készpénz befizetés cégünk OTP Banknál vezetett számlájára.
3. Utánvétes vásárlásra NINCS lehetőség!
Céges vásárlóknak : Az általunk kiállított számla különbözeti adózás szerint 0%-os Áfa tartalmú.
Az outlet termékek, mivel esztétikai hibásak úgymond sérültek ezért felújított/használt kategóriába tartoznak, az áfa törvény 169. § szerint különbözeti áfa-s értékesítésbe tartoznak. Ezeknek nincs ÁFA tartalmuk.
Az áfa törvény 169. § szerint különbözeti áfás értékesítés esetén a következő szövegrészek feltüntetése kötelező a számlán:
- „különbözet szerinti szabályozás – használt cikkek” kifejezés használt ingóság értékesítése esetén
Garancia:
3. Garancia
Televízió készlülékek | 1 Év Garancia |
Monitorok és kijelzők | 1 Év Garancia |
Audió és Videó berendezések | 1 Év Garancia |
"Leértékelt Termékek" kategóriás készülékek | 6 Hónap Garancia |
Tartozékokra (Távirányítók,3D Szemüvegek,Kábelek) | 6 Hónap Garancia |
3.a Garanciális probléma bejelentése
A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát közölni.A hiba felfedezésétől számított 1 hónapon túl közölt hibát nem köteletes a kereskedő elfogadni.A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.
A Garanciális igényt érvényesíteni KIZÁRÓLAG érvényes Jótállási jeggyel és a Vásárlást Igazoló pénztári bizonylattal vagy számlával lehet!
Amennyiben meghibásodást tapasztal és biztos abban, hogy nem egy másik eszköz okozza (settop box,egyéb lejátszók,játék konzol,számítógép,házimozi,kábel,nem megfelelő jel....stb), valamint nem a helytelen használatból fakad,
abban az esetben megteheti a hiba bejelentést az alábbi elérhetőségek egyikén :
- Hétfő - Péntek : 11:00 - 17:00 között !
- Személyesen üzletünkben : 1043 Budapest Kassai u. 3. Fsz/2.
- Telefonon : +3670 419 11 69
Sikeres kapcsolatfelvétel után kollégáink segítenek megoldani a problémát telefonon keresztül.
Ha ez nem lehetséges, akkor a készüléket vissza kell juttatni üzletünkbe (dobozában és papírjaival) ezt követően szervízes partnereink innen szállítják el javításra!
3.b Pixelhiba Garancia
Az LCD/LED panel gyártása során keletkezhetnek fényes illetve sötét alpixelek, de ez az LCD/LED panel működésére nincs hatással. Ilyenkor világos vagy sötét pontok jelenhetnek meg a képernyőn. Ez a jelenség akkor fordulhat elő, amikor egy folyadékkristály-réteg nem a várt módon működik használat közben. Néhány fényes vagy sötét alpixel előfordulása tehát NEM tekintendő hibának, az LCD/LED televízió/monitor pedig akkor cserélendő, ha a fényes vagy sötét alpixelek száma a felbontás függvényében meghaladja a lenti táblázatban szereplő alpixelszámot a garanciális időszak alatt.
A plazma és folyadékkristályos (LCD) és OLED kijelzőkön a működésükből következően hibás képpontok lehetnek. A gyártó (importőr) vállalja, hogy a mindenkori specifikáció megfelel a nemzetközi és hazai előírásoknak, szabványoknak. Ennek megengedhető mértékéről vevőszolgálatunk ad tájékoztatást. A specifikáción belüli képpont hibák NEM indokolhatják a kijelző modul cseréjét, a készülék cseréjét vagy a vételár visszafizetését.
Felbontás: | Megengedett fényes/sötét alpixel |
HD (1600 x 1200 alatt) | 4 maximum |
Full HD (1920 x 1200 alatt) | 6 maximum |
QHD (3440 x 1440 alatt) | 9 maximum |
Ultra HD (3840 x 2160+) | 12 maximum |
Monitor Pixelhiba szábályok:
Néhány fényes vagy sötét alpixel előfordulása tehát nem tekintendő hibának, az LCD monitor pedig akkor cserélendő, ha a fényes vagy sötét alpixelek száma a felbontás függvényében meghaladja a 1. táblázatban szereplő alpixelszámot a garanciális időszak alatt.
3.c Állóképek hosszú idejű megjelenítése LCD, OLED és plazmakijelzőkön (Beégés)
A televízió készülékek 4 óra passzív használat után automatikusan kikapcsolnak, megelőzve a lehetséges beégést.
Nem vonatkozik a jótállás az LCD, OLED és plazmakijelzőkön megjelenő, az állóképek hosszú idejű megjelenítéséből származó, vagy egyéb maradandó módon megjelenő foltokra, alakzatokra, inhomogenitásra, mivel azok a kijelzők fizikai tulajdonságaiból származnak. Nemcsak a valódi állókép (dia) minősül állóképnek, hanem minden olyan képtartalom, ami nem változtatja a helyét a képernyőn, mint például a TV társaságok azonosító képecskéi (logó), valamint a 4:3-as képarány tartós használata 16:9 képernyőn (csak egy része működik a képernyőnek).
3.d A Garancia és Jótállás igény NEM érvényesíthető a következő esetekben :
- Természetes elhasználódás miatti kopások,valamint törés illetve a termék azon káraira amelyeket külső mechanikai és vegyi hatások okoztak.
- Amennyiben a készülék jótállási jegye elveszett vagy a jótállás időtartama lejárt, abban az esetben a készüléket külön díjazás ellenében tudja szervizünk javítani!
- Egyéb hibás terméke/összekapcsolt eszközök által okozott hibák (settop box, router, vevőkészülékek, játékkonzol, kábel/osztó, számítógép, szoftver stb.)
- A termék esztétikai hibái (karcolás a talpon,tartozékon,hátlapon)
- Nem rendeltetésszerű használat (ipari üzemidő, szoftveres módosítás, szabadtéri használat...stb)
- Termékeink 0 üzemórás outlet,érték csökkentett,csomagolássérült termékek,(emiatt használtnak minősülő,termékek) ezért elfordulhatnak esztétikai hibák a készülékek talpán,hátlapján,távirányítóján.Az esztétikai hibák kapcsán alig látható felületi karc(ok)ra kell gondolni,amik csak közelről 5-10-15 cm-es távolságból vehetőek észre, nézőtávolságból már nem. Nem feltétlenül kell lennie ,de ilyesmi előfordulhat.
Ezek az esztétikai hibák természetesen nincsenek hatással a készülék(ek) élettartamára és működésükre továbbá semmilyen módon nem rontják a televíziózás élményét, vagy a paramétereknek megfelelő működést!
A kijelző természetesen hibátlan.
Mivel termékeink outlet,érték csökkentett,használtnak minősülő termékek,ezért ezekre a termékekre nem vonatkozik az összeghatár szerint meghatározott jótállási idő.
Így az általunk forgalmazott termékekre 1 év teljes körű jótállás vonatkozik.
Jótállási feltételek:
- A készülékek esztétikai hibája nem tartozik a garanciális kötelezettség alá.
- Nem tartozik a garanciális kötelezettség hatálya alá a készülék használati utasításában feltüntetett összes kiegészítő alkatrész megléte.
- A készülék garanciája a készülék kijavítására vonatkozik, cserejogosultság csak javíthatatlanság esetén áll fenn.
- A meghibásodott és javíthatatlannak bizonyult készüléket értékegyeztetéssel hasonló tulajdonságú készülékre cseréljük le.
- A vételárat csak abban az esetben fizetjük vissza, ha nem tudunk Önnek azonos értékű, minőségű és tulajdonságokkal rendelkező készüléket adni.
- A garanciát érvényesíteni csak a termék saját dobozában és tartozékaival lehet!Nem feltétlenül típus szerinti doboz!Saját doboz alatt értendő amiben az ügyfél kézhez kapja a kiszállítás esetén amiben átveszi az ügyfél a terméket.A doboz minden esetben fel van tüntetve a készülék típusa és gyáriszáma vonalkóddal elátott matricán feltüntetve.
- A jótállási igény érvényesítésére az jogosult, aki a készülékkel és annak szabályszerűen kitöltött jótállási jegyével rendelkezik.Elveszett illetve sérült jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni!
- A jótállási igényt érvényesíteni az értékesítő szerv által hitelesített jótállási jeggyel lehet.A hitelesített jótállási jegynek tartalmaznia kell: a készülék típusát és eladás keltét és a kereskedelmi cég (kereskedő) bélyegzőjét.
Az Ön által vásárolt készülék, amely lehet sérült, de rendeltetésszerű használatra alkalmas és megfelel az előírások szerinti érintésvédelmi követelményeknek. A használt, illetve értékcsökkentett termék nem tartozik a 151/2003. (IX.22.) sz. kormányrendelet hatálya alá.
Az árváltozás jogát fenntartjuk.