Menüpontok
Kosár

Vásárlási Információk és Garancia

Vásárlás menete:

 

1. Keresés

A webáruházban történő böngészéshez, a termékek megtekintéséhez nem szükséges előzetes regisztráció.
A webáruházban a termékek között több módon is böngészhet:

  • ha ismeri a termék nevét közvetlenül rákereshet a KERESÉS dobozba beírva,
  • a webáruházban a termékek több kategóriába rendezve tallózhatóak (technológia,készletállapot,képátló,méret és márka szerint)

2. Ha megvan a szimpatikus termék


2.a Személyes Vásárlás

 

Igyekszünk naprakészen tartani a honlapon látható készletet, de előfordulhat, hogy a termék elfogyott és csak később kerül frissítésre honlapunkon.
Ezért erősen javasolt a megadott telefonszámaink egyikén érdeklődni a termék készletállapotáról, mielőtt elindulna hozzánk!

  • Telefonon is lefoglalhatja a kiszemelt típust és 1 napig félre tudjuk tenni.
  • Személyesen befáradhat üzletünkbe ahol kollégáink kibontás után bemutatják a készüléket így működés közben is meggyőződhet a készülék paramétereiről,minőségéről.
  • Igyekszünk tanácsokat adni és eldöntheti, hogy melyik készülékre essen a végleges választás.

 

2.b Online Megrendelés

 

  • A keresett és megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gombra kattintva helyezheti a kosárba, amely minden termék listaoldalán, és részletes termék adatlap oldalán megtalálható a termék mellett.
  • A kosárba helyezett termékeket innen kitörölheti, illetve módosíthat a megrendelt termék mennyiségén.
  • A kosár tartalmát bővítheti, amennyiben további termékeket kíván vásárolni.
  • Illetve be is fejezheti és leadhatja megrendelését a fejlécben található „Bevásárló kosár” gombra kattintva, majd a "Pénztár" menüpont alatt véglegesítheti rendelését.
  • A vásárlás nincs regisztrációhoz kötve, a megrendelés végletesítés oldalon a "Vendég Pénztár" bepipálásával akár regisztráció nélkül is rendelhet!
  • A rendelés összesítő oldalon lehetőség van a rendeléshez kapcsolódó információk megtekintésére, és módosítására, illetve a Cégünk részére a megrendeléssel kapcsolatos egyéb szöveges tartalmú üzenet küldésére
  • A megrendelt terméket átveheti üzletünkben személyesen vagy kérheti országosan házhoz szállításunkat  139 cm képátlóig 1500 Ft. 140 cm felett és az OLED készülékek esetében 6000 Ft.

3. Regisztráció Előnyei

  • Nyomon követheti rendeléseinek részleteit.
  • Hozzáadhat "Kedvenc" termékeket, így könnyen értesülhet az éppen kiszemelt típus készletállapotáról.
  • Folyamatosan bővülő Letölthető anyagok (Használati útmutatók és segédletek...stb).
  • Fel tud iratkozni Hírlevelünkre és elsőként értesülhet Őrületes Akcióinkról.

Fizetési módok:

 

1. Üzletünkben Készpénzes és Bankkártyás fizetésre is van lehetőség.


2. Online megrendelés esetén  Banki előre utalás vagy készpénz befizetés cégünk OTP Banknál vezetett számlájára.

3. Utánvétes vásárlásra NINCS lehetőség!



Céges vásárlóknak : Az általunk kiállított számla különbözeti adózás szerint 0%-os Áfa tartalmú.
 

 

Garancia:

 

3. Garancia

 

Televízió készlülékek 1 Év Garancia
Monitorok és kijelzők 1 Év Garancia
Audió és Videó berendezések 1 Év Garancia
"Leértékelt Termékek" kategóriás készülékek 6 Hónap Garancia
Tartozékokra (Távirányítók,3D Szemüvegek,Kábelek) 6 Hónap Garancia

 

3.a Garanciális probléma bejelentése

 

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát közölni.A hiba felfedezésétől számított 1 hónapon túl közölt hibát nem köteletes a kereskedő elfogadni.A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A Garanciális igényt érvényesíteni KIZÁRÓLAG érvényes Jótállási jeggyel és a Vásárlást Igazoló pénztári bizonylattal vagy számlával lehet!

Amennyiben meghibásodást tapasztal és biztos abban, hogy nem egy másik eszköz okozza (settop box,egyéb lejátszók,játék konzol,számítógép,házimozi,kábel,nem megfelelő jel....stb), valamint nem a helytelen használatból fakad,
abban az esetben megteheti a hiba bejelentést az alábbi elérhetőségek egyikén :

 

  • Hétfő - Péntek : 11:00 - 17:00 között !
  • Személyesen üzletünkben : 1043 Budapest Kassai u. 3. Fsz/2.
  • Telefonon : +3670 419 11 69

Sikeres kapcsolatfelvétel után kollégáink segítenek megoldani a problémát telefonon keresztül.
Ha ez nem lehetséges, akkor a készüléket vissza kell juttatni üzletünkbe (dobozában és papírjaival) ezt követően szervízes partnereink innen szállítják el javításra!
 

 

3.b Pixelhiba Garancia


Az LCD/LED panel gyártása során keletkezhetnek fényes illetve sötét alpixelek, de ez az LCD/LED panel működésére nincs hatással. Ilyenkor világos vagy sötét pontok jelenhetnek meg a képernyőn. Ez a jelenség akkor fordulhat elő, amikor egy folyadékkristály-réteg nem a várt módon működik használat közben. Néhány fényes vagy sötét alpixel előfordulása tehát NEM tekintendő hibának, az LCD/LED televízió/monitor pedig akkor cserélendő, ha a fényes vagy sötét alpixelek száma a felbontás függvényében meghaladja a lenti táblázatban szereplő alpixelszámot a garanciális időszak alatt.
A plazma és folyadékkristályos (LCD) és OLED kijelzőkön a működésükből következően hibás képpontok lehetnek. A gyártó (importőr) vállalja, hogy a mindenkori specifikáció megfelel a nemzetközi és hazai előírásoknak, szabványoknak. Ennek megengedhető mértékéről vevőszolgálatunk ad tájékoztatást. A specifikáción belüli képpont hibák NEM indokolhatják a kijelző modul cseréjét, a készülék cseréjét vagy a vételár visszafizetését.

 

Felbontás: Megengedett fényes/sötét alpixel
HD (1600 x 1200 alatt) 4 maximum
Full HD  (1920 x 1200 alatt) 6 maximum
QHD (3440 x 1440 alatt) 9 maximum
Ultra HD (3840 x 2160+) 12 maximum

 

Monitor Pixelhiba szábályok:
Néhány fényes vagy sötét alpixel előfordulása tehát nem tekintendő hibának, az LCD monitor pedig akkor cserélendő, ha a fényes vagy sötét alpixelek száma a felbontás függvényében meghaladja a 1. táblázatban szereplő alpixelszámot a garanciális időszak alatt.

 

 

3.c Állóképek hosszú idejű megjelenítése LCD, OLED és plazmakijelzőkön (Beégés)

 

A televízió készülékek 4 óra passzív használat után automatikusan kikapcsolnak, megelőzve a lehetséges beégést.
Nem vonatkozik a jótállás az LCD, OLED és plazmakijelzőkön megjelenő, az állóképek hosszú idejű megjelenítéséből származó, vagy egyéb maradandó módon megjelenő foltokra, alakzatokra, inhomogenitásra, mivel azok a kijelzők fizikai tulajdonságaiból származnak. Nemcsak a valódi állókép (dia) minősül állóképnek, hanem minden olyan képtartalom, ami nem változtatja a helyét a képernyőn, mint például a TV társaságok azonosító képecskéi (logó), valamint a 4:3-as képarány tartós használata 16:9 képernyőn (csak egy része működik a képernyőnek).

 

3.d A Garancia és Jótállás igény NEM érvényesíthető a következő esetekben :

 

  • Természetes elhasználódás miatti kopások,valamint törés illetve a termék azon káraira amelyeket külső mechanikai és vegyi hatások okoztak.
  • Amennyiben a készülék jótállási jegye elveszett vagy a jótállás időtartama lejárt, abban az esetben a készüléket külön díjazás ellenében tudja szervizünk javítani!
  • Egyéb hibás terméke/összekapcsolt eszközök által okozott hibák (settop box, router, vevőkészülékek, játékkonzol, kábel/osztó, számítógép, szoftver stb.)
  • A termék esztétikai hibái (karcolás a talpon,tartozékon,hátlapon)
  • Nem rendeltetésszerű használat (ipari üzemidő, szoftveres módosítás, szabadtéri használat...stb)
     
  • Termékeink 0 üzemórás outlet,érték csökkentett,csomagolássérült termékek,(emiatt használtnak minősülő,termékek) ezért elfordulhatnak esztétikai hibák a készülékek talpán,hátlapján,távirányítóján.Az esztétikai hibák kapcsán alig látható felületi karc(ok)ra kell gondolni,amik csak közelről 5-10-15 cm-es távolságból vehetőek észre, nézőtávolságból már nem. Nem feltétlenül kell lennie ,de ilyesmi előfordulhat.
    Ezek az esztétikai hibák természetesen nincsenek hatással a készülék(ek) élettartamára és működésükre továbbá semmilyen módon nem rontják a televíziózás élményét, vagy a paramétereknek megfelelő működést!
    A kijelző természetesen hibátlan.
    Mivel termékeink outlet,érték csökkentett,használtnak minősülő termékek,ezért ezekre a termékekre nem vonatkozik az összeghatár szerint meghatározott jótállási idő.
    Így az általunk forgalmazott termékekre 1 év teljes körű jótállás vonatkozik.


 

Jótállási feltételek:

  • A készülékek esztétikai hibája nem tartozik a garanciális kötelezettség alá.
  • Nem tartozik a garanciális kötelezettség hatálya alá a készülék használati utasításában feltüntetett összes kiegészítő alkatrész megléte.
  • A készülék garanciája a készülék kijavítására vonatkozik, cserejogosultság csak javíthatatlanság esetén áll fenn.
  • A meghibásodott és javíthatatlannak bizonyult készüléket értékegyeztetéssel hasonló tulajdonságú készülékre cseréljük le.
  • A vételárat csak abban az esetben fizetjük vissza, ha nem tudunk Önnek azonos értékű, minőségű és tulajdonságokkal rendelkező készüléket adni.
  • A garanciát érvényesíteni csak a termék saját dobozában és tartozékaival lehet!Nem feltétlenül típus szerinti doboz!Saját doboz alatt értendő amiben az ügyfél kézhez kapja a kiszállítás esetén amiben átveszi az ügyfél a terméket.A doboz minden esetben fel van tüntetve a készülék típusa és gyáriszáma vonalkóddal elátott matricán feltüntetve.
  • A jótállási igény érvényesítésére az jogosult, aki a készülékkel és annak szabályszerűen kitöltött jótállási jegyével rendelkezik.Elveszett illetve sérült jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni!
  • A jótállási igényt érvényesíteni az értékesítő szerv által hitelesített jótállási jeggyel lehet.A hitelesített jótállási jegynek tartalmaznia kell: a készülék típusát és eladás keltét és a kereskedelmi cég (kereskedő) bélyegzőjét.

 

Az Ön által vásárolt készülék, amely lehet sérült, de rendeltetésszerű használatra alkalmas és megfelel az előírások szerinti érintésvédelmi követelményeknek. A használt, illetve értékcsökkentett termék nem tartozik a 151/2003. (IX.22.) sz. kormányrendelet hatálya alá.

 

Az árváltozás jogát fenntartjuk.

 

Házhozszállítás